Jumaat, 28 Mei 2010

Saksi Kes Tembak Mati Aminulrasyid ditangkap Polis....!!!!

"Hari ini Bukan sahaja MP Shah Alam malah seluruh rakyat satu malaysia mempertikaikan mengapa Azamuddin Omar saksi Utama kes tembak mati seorang remaja di seksyen 11 aminulrasyid iaitu azamuddin Omar di tahan oleh polis.Apa kah muslihat di sebalik semua ini,alasannya ialah untuk membantu siasatan pihak polis tetapi kini di lihat Azamuddin telah di tahan selama berhari - hari.

Adakah ini semua sekadar untuk mengubah keterangan dan membebas kan mereka yang bersalah? persoalannya mengapa Azamuddin yang di tahan sedangkan pihak polis boleh datang ke rumah dan mengambil kerterangan dan juga menjalankan soal - siasat di rumah mangsa.

Tambahan pula Azamuddin yang pada ketika ini akan berdepan dengan Peperiksaan Penilaian Menengah Rendah(PMR) pada hujung tahun ini jadi penahanan tersebut akan menyebab kan penumpuan remaja terbabit terhadap pelajaran nya agak terjejas.

Keadaan ini semua agak membingungkan kerana baru beberapa hari lepas Azamuddin telah menerima ugutan bunuh dari beberapa individu yang tak di kenali(Mungkin Polis Kot..) dan kemudiannya dia terus di tahan di balai polis selama berhari - hari.

Apakah makna ini semua?

Kalau sekadar nak menjelaskan bahawa parang dalam kereta kakak allahyarham dan persoalan mengapa dia melarikan diri itu semua boleh si soal - siasat di rumah tapi kini timbul tanda tanya adakah Azamuddin kini menjadi mangsa ugutan untuk mengubah keterangan kerana hal ini telah kerap kali terjadi.





Setiap Mangsa atau saksi yang di tahan di balai akhirnya di lihat telah mengubah keterangan,andai saksi enggan maka drama ugut - mengugut pun terjadi dan akhirnya berakhir dengan kejadian saksi mati dalam tahanan.Ini telah kerap kali terjadi dalam banyak kes sebelum ini dan di laporkan seramai 1805 orang mati dalam tahanan dan ketika di soal siasat.

antaranya ialah;

Persoalannya apakah ini yang terpaksa di lakukan terhadap Azamuddin semata - mata untuk melindungi kezaliman pihak polis.Semata - mata mahu menukar keterangan maka angka kematian semasa dalam soal - siasat mesti tambah.








adakah itu yang di mahukan.

Oleh itu rakyat harus sedar dan faham polis selangor tak seharusnya bersikap Yahudi Zionis dan terus menerus menyiksa rakyat hanya kerana mahu menutup malu mereka.Kalau ini lah yang terjadi maka hidup kita rakyat 1 malaysia di hantui oleh 2 ketakutan.Ketakutan yang pertama ialah di ancam oleh Penjenayah dan ketakutan yang kedua di ancam oleh Polis.

Jadi hanya satu sahaja Pesanan Buat Rakyat 1 malaysia,

Tiada apa yang dapat di lakukan oleh kita untuk mengatasi masalah ini melain kan menyepak - terajang haram jadah - haram jadah yang sedang duduk bersenang lenang di putrajaya lantas menukar dengan kepimpinan yang yang baru dan terus menyusun semula pasukan polis dan sistem perundangan kita.

Tapi!

Sekiranya anda tetap berdiam diri dan berkeras mahu memangkah Dacing Karat,ingat ! Anda dan keluarga anda kini hidup dalam bahaya !fikirlah sebaik - baiknya.


LeeSlimShady
Related Posts with Thumbnails