Rabu, 1 September 2010

Gadis Nyaris Dinoda Lelaki Warga Bangladesh

AMPANG: Bagi mengelak sekumpulan Mat Bangla merogolnya, seorang wanita mengancam mahu membunuh diri sebelum dia akhirnya berjaya meloloskan diri keluar dari sebuah rumah di Pandan Mewah, kelmarin.

Dalam kejadian jam 7 malam, mangsa pada berjalan berseorangan berhampiran sebuah pasar raya di Pandan Indah berjumpa dengan dua lelaki warga Bangladesh.

Mangsa yang berusia 18 tahun itu kemudian cuba bertanyakan alamat rakannya kepada dua lelaki itu sebelum kedua-duanya mengaku mengetahui lokasi berkenaan dan meminta gadis itu mengikut mereka.

Menurut sumber polis, mangsa yang tidak mengetahui niat buruk lelaki terbabit mengekori mereka berikutan dia terdesak mencari rumah rakannya. "Mangsa dibawa ke sebuah rumah di Pandan Mewah dan di situ, ada empat lagi rakan lelaki Bangladesh itu sedang menunggu.

"Gadis terbabit yang tidak mengetahui perangkap itu mengekori mereka dan sebaik masuk ke rumah, semua lelaki Bangladesh berkenaan cuba menghalangnya keluar," katanya.

Menurutnya, mereka cuba mengambil kesempatan merogol gadis itu dan seorang daripada mereka menarik kain mangsa sebelum menciumnya.

"Mangsa meronta dan akhirnya dapat melepaskan diri sejurus menendang lelaki yang mahu mengambil kesempatan ke atasnya.

"Mangsa yang ketakutan kemudian menuju ke dapur sebelum mencapai sebilah pisau dan kemudian mengugut mahu menikam diri sendiri," katanya.

Sumber berkata, ugutan itu menimbulkan kebimbangan kepada semua lelaki berkenaan yang risau jika dia benar-benar menikam dirinya sendiri.

"Mereka cuba memujuk mangsa supaya tidak meneruskan niat mencederakan diri sendiri dan berjanji tidak akan mengganggunya.

"Mangsa mengambil peluang melepaskan diri sebelum diselamatkan seorang lelaki yang kemudian membawanya ke balai polis," katanya.
Related Posts with Thumbnails