Khamis, 8 Julai 2010

Pelajar Sekolah Melacur di hotel-hotel bajet

MELAKA 7 Julai – Polis menyiasat kemungkinan terdapat lebih ramai pelajar sekolah menengah telah menjadi mangsa kepada sindiket pelacuran yang beroperasi di hotel-hotel bajet di negeri ini.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner Mohd. Adnan Abdullah berkata, ia sebahagian daripada siasatan pihaknya terhadap sindiket pelacuran ditumpaskan polis kelmarin.

“Masih terlalu awal untuk kita membuat tanggapan sama ada pelajar lain terlibat dalam kegiatan itu. Kita perlukan sedikit masa lagi untuk soal siasat,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Utusan Malaysia hari ini melaporkan kejayaan polis menumpaskan satu sindiket pelacuran melibatkan tiga pelajar sekolah menengah di sini yang dipercayai beroperasi sejak Mei lalu.

Kegiatan sindiket didalangi seorang ibu ayam berusia 20-an bersama dua pembantunya itu terbongkar apabila salah seorang mangsa menghubungi polis.

Berikutan itu, sepasukan polis dari Bahagian Siasatan Seksual (D11) negeri membuat serbuan di sebuah rumah di Duyung dipercayai disewa oleh sindiket berkenaan.

Hasil maklumat, polis menyerbu dua hotel bajet di sini dan berjaya menahan empat lelaki dipercayai sedang melanggan pelacur di hotel bajet terbabit.

~Utusan Malaysia

Related Posts with Thumbnails