Jumaat, 13 Januari 2012

MUNGKINKAH SAIFUL SENASIB DENGAN ALTANTUYA?!



Apakah Saiful akan senasib dengan Altantuya ? Altantuya  menemui ajal melalui ledakan bom c4,.bahan letupan yang sepatutnya sentiasa berada dalam kawalan rapi kementerian pertahanan. Amat menyedihkan apabila mengetahui mayat Altantuya  hancur berkecai,..ngeri !, dan amat memilukan ! 

Namun Datuk Seri Najib Tun Razak menteri pertahanan ketika itu tidak pula mahu menyiasat punca bagaimana bahan itu boleh terlepas ! Hingga sekarang nampaknya nasib Altantuya belum terbela !   
 
Semuanya berlaku kerana wang dan kerana nak menutup konspirasi pihak tertinggi yang melibatkan pemimpin negara. Apakah perkara yang sama mungkin berlaku ke atas diri Saiful Bukhari Azlan ? mohon dijauhkan Allah !

Tetapi sampai bila Saiful sanggup bertahan ? Sampai bila dia sanggup diperalatkan oleh pemimpin Umno? Sudah berapa banyak habuan yang dia terima? Berapa cengkeram yang sudah diperolehinya hasil kesanggupannya berdusta kononnya dia diliwat? Atau dia belum menerima satu sen bayaran pun?
Semua persoalan ini bermain di kepala kita !

Keputusan mahkamah sudah pun dibuat, sudah diketahui umum.  Anwar bebas dan tidak bersalah. Seluruh masyarakat dunia sudah mengetahui bahawa semua dakwaan Saiful adalah palsu.
Saiful berbohong atau dipaksa berbohong ! dan orang yang berada dibelakangnya sudah tentu Umno. Umno sangat memerlukan khidmatnya demi untuk menjatuhkan Anwar kerana mereka teramat-amat percaya jika Anwar jatuh,  Anwar dimalu atau dipenjararakan Umno boleh terus berkuasa.

Bukti Umno di belakang Saiful, rakyat perlu tahu motif sebenar !

Sebelum ini Saiful sama ada dengan sengaja atau tidak pernah menyatakan beliau ada bertemu dengan tokoh-tokoh tertentu seperti Perdana Menteri Datuk dan isterinya Rosmah Mansor (ketika itu masih TPM). Saiful juga  ada bertemu/ berhubung dengan Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan,  ASP Rodwan Yusoff dan bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Ezam Md Nor sebelum beliau membuat laporan polis mengatakan dia diliwat.  Tentu ada motif kenapa beliau bertemu dengan pihak yang berkenaan!  Diperingkat Najib menafi ada bertemu Saiful tetapi akhirnya mengaku juga beliau ada bertemu dan alasan/ tujuan pertemuan itu flip-flop ! Kita bimbang  Saiful akan diancam dan bakal menerima nasib seperti Altantunya sekiranya dia mendedahkan rahsia ini.

Saiful dan penyokong-penyokongnya wajar menerima kenyataan bahawa beliau sebenarnya bukanlah mangsa liwat DS Anwar Ibrahim,   tetapi dia menjadi mangsa "Konspirasi Jahat" terhadap Anwar selama ini.  Apapun, semoga Saiful terus tabah menghadapi hadapi dugaan ini. Terimalah nasihat dari ulamak-ulamak berkecuali atau tersohor,  asal jangan ulamak Umno !  Bertaubatlah ! anda masih punya masa depan!  Anda boleh manjadi rakyat  Malaysia yang berguna. Mengakulah anda telah memilih jalan yang silap. Sesat dihujung jalan balik kepangkal jalan !!.

Oleh : rahimothman
Related Posts with Thumbnails