Khamis, 11 Februari 2010

TUDUHAN LIWAT SAIFUL TERHADAP ANWAR

FAKTA PENDEK

SAC Rodzan Mohd Yusuf (sekarang ketua Polis Melaka)lah merekacipta bukti meletakkan DNA ke tilam di usung ke Mahkamah bicara 1998 dan bukti itu tidak dapat dipakai hingga Hakim Augustine Paul membuang bukti.

Sebelum Saiful membuat laporan polis pada 28hb June, 2008 dihospital HKL, Saiful ada berjumpa Najib (sebelumnya Najib tidak mengaku/akhirnya mengaku) atas alasan Saiful mahu minta biasiswa. Lojikkah?

Dan sebelum itu juga Saiful ada berjumpa SAC Rodzan Mohd Yusuf di kamar 619, Hotel Concorede, Kuala Lumpur dan akibat pertemuan itu Saiful membuat laporan polis pada 28hb Jun, 2008. Apakah bukan rancangan komplot?

Fikirlah apa yang dibincangkan lewat pertemuan itu? Dan kenapa laporan di polis diadakan setelah itu? Bukankah bermakna ada konpirasi/tujuan jahat?

Saiful konon diliwat 26hb di Kondominium satu kali, tetapi laporan di polis konon dia diserang 8-9 kali sepanjang dua bulan. Mana satu yang betul? Sekali atau 8 atau 9 kali? dan masa diliwat sekali/esoknya Saiful datang pula ke pejabat macam biasa. Hairan!

Saiful pernah mengadu kepada Dr Osman di PUSRAWI konon sakit dalam lobang, Dr. Osman telah membuat pemeriksaan menggunakan Protoskop dan Dr. membuat kenyataan tidak ada tanda-tanda penembusan. Lalu bagaimana? Dr. Osman hilang entah ke mana.

Dan kemudian dia ke HKL diperiksa oleh 3 orang pakar/pun ketiga doktor telah menyatakan tidak ada rumusan hasil pemeriksaan Klinikal yang dengan pasti dapat mencadang penembusan ke dalam dubur dan itu menguatkan kenyataan Dr. osman tadi.

Ingat dulu SUKMA diseksa secara mental untuk mengaku diliwat oleh Anwar/pun ketika itu Dr, Zahari noor mengakui tidak ada penembusan lobang dubur Sukma dan laporan itu tidak dilapor disaat Sukma dipaksa mengaku bersalah diliwat.

Penangkapan Dr. Munawar juga sama diseksa buat pengakuan palsu dan kes itu diulang bicara dan jangan lupa Mat Zain(pegawai penyiasat melalui surat kepada SPRM bertarikh 15 April) pernah mendedahkan yang Gani Patail dan Musa Hassan yang mencipta bukti palsu kes mata lebam Anwar dan mereka juga yang merancang semua hal.

Gani petail juga terlibat mengancam Nallakarupan hukum bunuh untuk mendapatkan bukti palsu dalam akuan bersumpah/Manjeet Singh Dillon dan ketika itu penguambela Anwar/Zainur Zakaria dihukum 3 bulan penjara kerana dikata menghina mahkamah. Apa tujuan menghukum Zainur?, sedang pegguyam kerajaan juga menghina ketika itu tetapi tidak diambil tindakan. bagaimana itu?

Adakah kamu melihat wajah Saiful seperti orang dirogol? Alias truma dan rasa malu? Tidak, tetapi dia kelihatannya gagah seperti seorang Perdana Menteri sambil duduk di belakang kereta mewah kerana dia yakin ada kerajaan memuliakan dia kerana terlibat membantu kerajaan untuk memenjara seorang Anwar. Fikirlah!

Related Posts with Thumbnails