Selasa, 21 Julai 2009

MAKLUMAT PENTING UNTUK SELURUH RAKYAT MALAYSIA

Dari maklumat dalam yang kami terima yang dibekalkan oleh insan yang bersimpati dengan DSAI bahawasanya Satu Jawatan Kuasa sulit telah pun ditubuhkan oleh PM dan telah beroperasi beberapa bulan yang lalu, telah dan sedang mengambil tindakan operasi yang tersangat kotor dalam Sejarah Negara ini iaitu:

1. Setiap Dun kawasan pilihan raya satu markas sulit telah ditubuhkan dengan kelengkapan yang canggih, computer yang terbaru, alat pengesan percakapan talipon, alat penangkap suara perbualan atau scanning device yang dapat mendengar perbualan dalam bilik, kereta maupun dimana saja anda berada dengan jarak 300 meter dapat didengar dengan jelas. Alat itu menggunakan TELESCOPIC mic yang cangih .yang sering digunakan oleh CIA, KGB dan ajen perisik. Dengan menggunakan alat ini..mereka akan mengetahui semua tektik dan pergerakan pembangkang.

2. Pihak SB dan Perisik tentera akan menyusup masuk ke dalam semua bilik gerakan pilihan raya untuk menunjukkan sokongan dan minta diberi tugas penting disamping itu akan menderma dengan wang yang banyak dan kemudian akan menyusup masuk hingga ke barisan pimpinan. Ini termasuklah mendaftar sebagai ahli PAS dan KEADILAN . Mereka ini akan bekerja siang dan malam untuk meyakinkan pertugas PAS..

3.Nama pengundi sedang dipinda disetiap kawasan oleh kumpulan ini dan dianggarkan seramai 800,000 ribu orang.

4. Kertas undi yang jenis boleh terpadam dalam masa dua jam selepas PANGKAH, telah pun di bawa masuk oleh Jet peribadi.dan sedang diproses.

5. Satu unit khas telah ditubuhkan untuk membakar masjid dan rumah ibadat orang bukan Islam dan akan dilaksanakan apabila saat pembuangan undi sudah hampir dan pembangkang yang membuat ucapan yang bersemangat akan disunting dan disiarkan dalam TV untuk meyakinkan rakyat bahawa pembangkang yang mencetuskan huru -hara.

6. Tektik GOLKA akan digunakan dalam pilihanraya ini iaitu mencetuskan pergaduhan ugama seperti di AMBON.

7. Pemasangan Poster akan di swastakan kepada syarikat yang tertentu dan perkerjanya akan terdiri dari pekerja INDONESIA. Operasi Pendatang haram yang hendak dijalankan bulan depan ada lah satu pembohongan iaitu dengan cara menangkap pendatang asing dan suruh mereka undi dengan kad pegenalan yang telah di klonkan. Pendatang asing yang ditangkap akan diletakkan di satu tempat dan dikawal oleh orang yang tertentu.

8. SB YANG TERTENTU TELAH DILATIH KHAS untuk membuat beberapa operasi mensabotag parti pembangkang. Ini termasuklah mengugut ketua dan pemimpin masyarakat, sekiranya gagal cara lembut kekerasan akan di buat.

9.Di KEDAH.. Kumpulan kongsi gelapa Melayu yang bernama "PAKEDA" dan lain-lain kongsi gelap akan digunakan oleh pihak BN secara sulit berserta dengan BANDUAN di penjara untuk membuat satu gerakan sulit mensabotagkan pilihan raya ini. Bagi Nelayan diseluruh negara jaga BOT- BOT anda.

10.Ada pendatang Haram di sebuah pulau seramai 40,000 orang sedang diawasi untuk digunakan oleh BN.

11.Gambar, VIDEO keset yang telah disunting untuk tujuan propaganda sebanyak 500,000 telah pun siap dan berada di luar negeri dan akan masuk bila parlimen di bubarkan.

12. Satu issue pembohongan yang disertakan dengan bukti palsu mengenai Anwar Ibrahim dan juga pemimpin PAS akan meletus, contahnya seperti Kes KHALWAT Mat Sabu tapi kali ini lebih besar dari itu untuk membuat turning Over pengundi pada hari terakhir kempen.

13. (a) Telefon line boleh ditab dari RBS iaitu Ibu Sawat dan dari Kabinet dan dari DP dan juga buat cross line di Ibu Sawat dan cross kepada satu talian yang dipanggil (Spare Pair Cable). Spare Pair Cable ini akan disambung terus ke satu bilik gerakan sulit dimana saja kawasan yang mempunyai nombor kod yang sama atau menggunakan Ibu Sawat telefon yang sama. Tanya technician TELECOM mereka libih pandai.Sebenar nya semua rumah MENTERI cabinet telah di tap line dan SB SB ini akan lapur terus pada AZIZ SAMSUDIN perisik tentera juga buat begitu lapuran Terus pada AZIZ . PM ada SB SULIT dan PERISIK TENTERA SULIT khas untuk beliau dan pendapatan dan alaun mereka ada yang melebihi RM 5000 satu bulan.. Mereka ini tidak lapur pada BOS mereka tapi terus pada AZIZ SAMSUDIN terus.PM get 1st class NEWS. rather then polis boss..Ini yang belaku pada 95 apa bila dah dapat clue pasal MAT SABU maka consprasi memalukan MAT SABU di rancangkan bersama KATAKI dan ANUAR MUSA dan seterus nya impact kepada PAS. Ahli konspirasi ini temasuk lah suami Isteri yang masih ada Kelantan yang PAS masih percaya pada mereka..... saya rasa mahazalim kenal mereka. (BOKHARI& NORMAH)

14.Handphone buat masa ini menggunakan teknologi Digitel dan bukan lagi analog tetapi alat yang ada pada SB-SB mempunyai Sanner jenis Digitel yang boleh diprogramkan melalui telefon alat yang Scanner yang tertentu untuk di cross melalui sateliti aksess . Cara inilah yang digunakan untuk memerangkap DSAI melalui perbualan telefon dan juga memerangkap Mat Sabu pada tahun 1995 dahulu.Pada pilihanraya 95 ramai calun calun PAS telah disedekahkan hanphone percuma oleh SB melalui orang PAS juga tampa di sedari..hand phone ini telah di clon..sebab itu banyak rahsia terbongkar Kali ini Pimpinan PAS atau calun PAS misti berhati hati salah saorang yang menerima SEDAKAH handphone Percuma ini ia lah MAHFUZ dan banyak lagi seluruh negara.Kali ini untuk cross hand phone adalah paling mudah sebab ianya melalui satalit MESAT 1 dan MESAT 2 dan ianya dapat di monitor atau di scan dari pemancar dan penerima dari satilit bumi dengan mudah dan lebih clear sebab satelit RECEIVER untuk frequency telecom sudah lama berada di pasaran Amerika dan telah banyak digunakan oleh pengedar dadah COLUMBIA..Dulu kalau handphone pakai analog seperti 010 , 019, 011 dapat di scan dengan mudah cuma beli di Singapore harga RM 500 saja. Tapi kali ini teknologi Digital ianya lebih mudah dan lebih tepat sebab itu DIGITAL frequency ini boleh di program pada peluru berpadu untuk pada arah kesasaran..Awas dimana saja anda becakap dalam beberapa saat saja dapat kesan lokasi dan butir percakapan.

15.Awas dan berhati-hati kepada semua parti ALTERNATIVE….sebarang mesyuarat pemimpin mengenai stratijik pilihanraya misti di adakan di tempat yang tidak dirangcangkan melalui taliphon atau Hand phone..pasti kan anda tidak di ekori oleh orang yang tidak dikenali dan kalau boleh tutup hand phone.Semua taliphone pimpinan Parti Altenative telah di Bug dari ibusawat kesatu bilik sulit yang tidak diketahui oleh pekerja Telekom sendiri. Setiap perbualan telah dirakam sama cara nya digunakan untuk memerangkap YB Mat Sabu pada 1995 kes dan bekas TPM DSAI dalam preparation membuat konspirasi sebelum di pecat.

16. Bagi pergerakan semua tokoh-tokoh alternatif, ada sekurang-kurangnya seorang anggota SB yang hampir mustahil dikenal pasti kerana pakaiannya adalah cukup mengelirukan. Beliau akan melaporkan kepada bilik gerakan akan kedudukan lokasi pemimpin tersebut maka van-van SB yang tertentu akan memasang TELESCOPIC MIC.yang boleh mengesan jarak sejauh 300 meter. TELESCOPIC MIC. ini menggunakan Pancaran Laser dan Voice Scanning Ditactor. Dengan itu setiap percakapan dapat didengar. Mereka juga mempunyai TEROPONG Infra red yang dapat berfungsi dalam keadaan gelap. Saya mencadangkan sebarang percakapan atau perbualan mana-mana Parti Pembangkang akan dilaksanakan dengan cara yang paling sulit atau menggunakan bilik yang tertutup dengan concreat tanpa ada tingkap yang bercermin supaya laser ini tidak boleh ditembusi.

17. Semua anggota Polis dan Tentera tidak diberikan cuti sebab mereka takut anggota- anggota ini akan bersama rakyat atau membantu pos-pos pengundi dari ancaman Komando-Komando UMNO dan SB . Mungkin angota tentera akan diarahkan membuat latihan tentera di hutan atau operasi mengawal sempadan dari kemasukan pendatang haram.Beberapa orang Jeneral telah mula di sogok dan di ugut..telah ada senarai nama Pegawai Tentera yang ada kes kecil seperti kontrak dan peyelewengan sedang di siasiat oleh PM untuk di buat modal.Hasim Ali telah meyerakan senarai pegawai tentera yang boleh di beli dan di ugut.ada yang berpankat laksamana dan juga. Kolenal.

18. Telah terbocor rahsia bahawasanya PM secara sulit telah berpakat dengan kuncunya di Singapura untuk sengaja membuat berita-berita sensitif, serta provokasi terhadap Malaysia agar ianya mewujudkan sausana yang tidak baik atau kearah konfrantasi dan apabila wujudnya suasana itu akan membolehkan PM mennyeru rakyat bersatu meyokong kerajaan kerana ancaman luar. Dengan cara ini juga belia boleh mengiakan tuduhannya terhadap golongan reformasi mendapat bantuan kuasa asing. Dan selepas pilihanraya kerajaan Singapura akan memohon maaf. Kerajaan Singapura sebenarnya tidak mahu BN kalah dalam pilihanraya ini sebab sekiranya BN kalah sudah pasti PAS yang menerajui kerajaan dan kerajaan yang dipimpin oleh PAS lah yang merupakan ancaman sebenarnya bagi Singapura sebab PAS adalah GERAKAN ISLAM yang secara terang menyokong semua gerakan islam seluruh dunia yang anti barat dan yahudi.

19.Sempadan negeri Kelantan akan ditutup pada hari mengundi bagi menyekat pengundi yang tinggal di sempadan Siam tidak dapat mengundi.

20.Perbelanjaan yang melebihi RM 5 juta telah diperuntukkan untuk membeli orang-orang yang tertentu di dalam Parti Alternatif untuk bertindak sebagai Informer.

21.Semua komando/ SB dan anak buah gerakan sulit ini akan berkumpul hampir setiap malam di sebuah rumah yang sulit dan bilik gerakan ini akan berubah pada setiap minggu. Kebanyakan pemimpin mereka tinggal di Hotel 4&5 Bintang dan anda tetapi tidak mendudukinya maka disitulah disimpan segala alat-alat dan perkakas serta bendera PAS yang dicuri untuk perbuatan sabotag.Ini termasuk lah risalah risalah propaganda jahat dalam bahasa MALAYSIA dan CINA.Semua risalah telah pun dicetak diluar negeri dan dalam kawalan orang yang tertentu dalam sabuah Kontainer yang di seal dan menunggu arahan untuk bergerak bila bila masa.Risalah dengan lukisan kartun yang mempuyai makna yang terselit dan amat jijik menghina ulamak dan DSAI.

22.SB-SB ini akan memasuki masjid-masjid dan surau serta memakai seraban dan berjemaah di belakang tokoh-tokoh PAS dan akan bertanya soal-soal hukum seolah-olah ingin mempelajari sesuatu. Mereka juga rajin membaca Al-Quran, Yasin dan adakalanya mereka tidur dalam Masjid seolah-olah alim.mereka akan berpura meyokong PAS dan membuat provokasi selepas sembayang .Dan pada pagi pagi sebelum subuh akan diletakan risalah fitnah dan katun menghinan pinpinan PAS mereka akan mengenal pasti siap peminpin atau orang yang berpengaruh di masjid untuk di buat ugutan secara halus oleh SB lain.

23.Pada siang hari mereka akan memasuki kampung-kampung dengan hanya memandu motor kecil dan pura-pura bertanya tentang saudara mara tetapi pada hakikatnya ingin menghafal lorong serta jalan yang tertentu untuk mereka bertindak pada waktu malam. Bagi pemimpin Parti Pembangkang, Parti Keadilan, sudah pun ada melebihi 5 orang SB dan Perisik Tentera untuk merakamkan segala maklumat yang terkini seperti jadual pergerakan, No. Telefon oran-orang kanan dan mereka akan sering mencungkil seberapa banyak rahsia yang boleh apabila hubungan mereka dengan pemimpin yang berkenaan semakin rapat.

24.Keset perbualan talipon antara DSAI dan Isteri Ketua Umno yang bernama HAMZAH telah pun dicetak hampir satu juta dan akan diberi percuma kepada pengundi semasa kempen pilihanraya. Keset itu telah diedit secara profesional dan ianya kedegaran 100% suara DSAI dan semasa kes DSAI berjalan serentak dengan kempen pilihanraya maka keset tersebut akan di kemukakan kepada mahkamah dan selepas itu akan disiarkan dalam TV dalam MEDIA tempatan.

25. Kesatuan dan persatuan CINA semuanya (LAPAN) persatuan telah menyatakan persetujuan untuk menyokong BN dalam pilihanraya ini.sebab banyak orang kaya atau koperat cina telah tersepit dengan kemelesetan ekonomi dan PM telah berjanji untuk melepaskan kemelut ini dengan menyusun stratejik untuk cina mengambil alih koperat melayu dari kroni DSAI dan setelah menang BN habuan menanti mereka ini termasuk lah mengambil tanah-tanah RESERVE Melayu yang berpotensi dan diserahkan kepada KOPERAT CINA..

26. Sekiranya maklumat SB dan M 1 pada tarikh akhir membuang undi menunjukkan BN akan kalah maka 100% pasti huru-hara akan dicetuskan dan 60 orang yang terdiri dari pemimpin Parti pembangkang akan ditangkap di bawah ISA dan darurat mungkin di isytiharkan dan pusat pengiraan undi akan ditutup atau akan dikendalikan oleh orang yang tertentu. Dan BN akan di isytiharkan menang. Semua pemimpin masyarakat termasuk Cina, India dan Melayu akan di tangkap buat sementara di bawah ISA.di Pulau Pinang. TOKONG atau KUIL Hindu akan diserang dan dibakar dan masjid akan dibakar tujuan untuk menimbulkan huru-hara atas alasan DARURAT. Senarai sekolah PASTI juga termasuk dalam tektik ini. Oleh itu awas 48 jam sebelum pembuangan undi.

27.Sekiranya huru-hara gagal mencetuskan darurat pada hari pengiraan undi, lampu akan dipadam dari MAIN SWITCH TNB di kawasan-kawasan yang tertentu dimana BN dijangka mengalami kekalahan yang tipis. Kertas undi yang telah dipangkah akan dimasukkan kedalam tong undi semasa kegelapan berlaku.

28.Semua Handphone tidak akan berfungsi pada hari pembuangan undi dan semasa pengiraan undi. SB yang tertentu akan menghubungi markas mereka dengan alat lain yang canggih.

29.Semua anggota angkatan tentera dan polis tidak akan dibenarkan bercuti semasa kempen sehingga hari pembuangan undi supaya anggota tentera yang Pro-Reformasi / Pembangkang tidak dapat membantu rakyat sekiranya tercetus huru-hara.

30.Kekuatan SB Politik dan Perisik Tentera yang dilatih khas untuk kerja-kerja sabotaj ini melebihi 1000 orang yang kebanyakannya adalah yang bukan Islam, cuma yang Islam adalah berpangkat sederhana.

31.Markas-markas sulit BN akan dikendalikan oleh pakar-pakar yang dilatih khas di luar negeri dan akan pulang pada bulan hadapan. Mereka ini akan terus menginap di kawasan perumahan yang agak tinggi dan juga hotel-hotel beserta dengan alat-alat canggih yang dapat menghubungi terus ke satelit.

32.Ibrahim Ali telah diberi Full Access untuk memasukkan gengster-gengster Siam yang diupah untuk membantu BN Kelantan. Mereka ini mempunyai senjata lengkap dan mendapat kuasa khas serta perlindungan dari Bukit Aman.

33.Sekiranya pembangkang berkempin secara high profile yang melibatkan ISSUE ugama maka issue itu akan di highlight dalam media dan kerja mensabotag rumah ibadat akan dilaksanakan,.dan pihak BN akan hight light isue pekauman untuk memerankap parti pembangkang maka rusuhan kaum akan di ujudkan oleh SB SB ini dengan membakar rumah cina dan melayu.maka darurat ala mahazir akan di istiharkan tampa mrnggukan tentera tapi polis hutan dan FRU.

34.Yang paling kotor dari maklumat sulit yang kita terima ialah beberapa tokoh UMNO dan BN akan diserang dan di cerderakan oleh SB SB yang meyamar sebagai parti Pembangkang dan sebagai tindak balas SB SB ini juga akan meyerang TOKOH parti Pembankang atau calunnya bagi mengujudkan sausanan kalam kabut dan berita akan disiarkan untuk menakutkan rakyat dan darurat akan diistiharkan/Awas parti pembangkang ini akan terjadi.

35.Sebuah tempat sulit lengkap dengan alat monitor pilihanraya diLangkawi telah disediakan oleh PM untuk menginap dan di kawal rapi oleh unit KHAS pada hari pegiraan undi.Sebuah Jet telah tersedia untuk berlepas bila bila masa sekiranya keadaan mendesak dan pihak Tentera meyebelahi rakyat maka PM akan lari bersama kroni kroni nya.Baru baru ini cobaan PM untuk meletakkan TENTERA dibawah KDN telah gagal..Sekiranya keadaan nampak positive sebelum pembuangan undi PM akan berada di Putrajaya

36.SB SB khas telah di peruntukan dengan Elaun khas untuk membuat kerja kotor ini dan budjet nya adalah 80 juta.telah tersedia.Kos untuk pekakas dan alat cangih temasuk dalam budjet ini.

37.Ketua polis yang baru telah membuat komitment pada PM untuk besama membantu kerja kotor ini dan beliau telah ditawarkan sejumlah wang yang banyak sekiranysa BN menang.dengan apa cara sekali pun.SB SB yang berpankat ASP DAN DSP yang tertentu akan di berikan brifing Khas mengenai kerja kotor ini dan tawaran lumayan sedang menanti mereka Polis polis yang ada simpati pada rakyat akan diberi tugas yang tidak penting dalam pilihanraya ini.Semua pusat pengiraan undi akan dikawal oleh SB SB khas ini Mereka diberi sebuah VAN khas yang memakai PLAT PALSU memakai pakaian seperti orang PAS dan orang biasa dan diteliga ada ear phone khas untuk perhubongan sesama mereka hingga ke MARKAS KHAS dimana MARKAS KHAS ini akan melapur kepada Bilik GERAKAN PM Setiap pusat mengundi akan ada POLIS beruniform saorang pangkat tinggi dan saorang pangkat rendahYang Rendah itu lebih berkuasa dari yang tinggi dan tidak beruniform.Kawasan KUBANG PASU DAN KAWASAN MENTERI bertanding akan diletakan SB SB iyang jenis ini paling banyak.Mereka akan ketahui keputusan sebelum kiraan undi dibuat dan akan maklum kepada BILIK GERAKAN PM untuk tindakan selanjutnya.Gelombang atau frekuansi alat perhobongan SB SB ini jenis cangih tidak dapat di scan oleh mana mana pihak tetapi mereka boleh scan mana mana perbualan taliphone termasuk rumah pegawai ATM dan teliphone tokoh tokoh pembangkang dan juga calun BN

38.Kumpulan SB ini juga ada membawa disket-disket yang mengandungi VIRUS dan akan ditawarkan kepada orang-orang yang tertentu di dalam bilik gerakan kononnya untuk memberi maklumat penting. Tetapi VIRUS yang terdapat dalam disket itu bertujuan untuk memusnahkan seluruh rangkaian komputer yang dimiliki oleh Parti Pembangkang.

39. Operasi mensabotag untuk mewujudkan issue telah pun dimulakan iaitu dengan mencuri bendera-bendera PAS, dikumpulkan di satu tempat dan pada malam hari, bendera-bendera ini akan dipasang di rumah-rumah orang Cina dan India dan lebih membahayakan lagi ialah memasang bendera PAS di rumah-rumah ibadat orang Cina dan India. Untuk menunjukan PAS ini EXTERIMIS.dan rakyat membeci PAS.

40.Semua kes-kes Polis atau apa sahaja kes yang melibatkan undang-undang Negara yang dilakukan oleh mana-mana tokoh masyarakat yang disyaki menyebelahi Parti Alternatif akan dikemukakan oleh SB-SB ini sebagai ugutan dan memaksa orang yang diugut itu untuk membawa penyokong-penyokong dan pengundi-pengundi BN. Ini termasuk lah menarik balik biasiswa dan pinjaman anak yang sedang belajar di Institusi Pengajian Tinggi.

41.Wang tunai dalam bentuk RM 10.00 dan RM 50.00 melebihi RM 20 juta telah pun disiapkan oleh BN dan sedang dikendalikan oleh orang yang tertentu iaitu (Kepala SB) untuk diserahkan secara sulit kepada pengundi pada waktu malam. Buang undi. .Semua SB SB yang terlibat akan di naikan pangkat setinggi tingginya sekiranya BN menang. Ini telah di janjikan secara sulit saorang demi saorang secara ono to one deal. Insyaalah kami sekarang sedang cuba untuk mendapatkan senarai SB SB yang telibat dan kita siarkan dalam internet secara detail.. SASARAN wang ini ialah penoreh getah buruh dan penoroka,,pada malam mengundi.

42.NOTE: Berita ini adalah benar dan akan di hantar dari masa kesemasa sekiranya ianya baik untuk Disiarkan tolong siarkan atau biar saja bila parliament dibubarkan baru siar sebab kalau siar sekarang munkin TEKTIK SB ini akan di tukar. Maaf susunan ayat tidak disusun dengan rapi sila buat pembetulan. Terima Kasih.

Ini maklumat yang baru di terima...ramai SB dan PERISIK tentera sudah pun berada sekeliling pimpinan

43.Parti keadilan... ada yang sangat aktif membantu segala galanya sehingga boleh berceramah mereka ini

44.Akan di lantik menjadi calun ADIL pada pilihanraya nanti seperti mana MALIK HUSSAIN di lantik jadi calun PAS 1995 dulu dan kemudian akan tikam PAS dari belakang. ,

45.Sehingga hari ini semua maklumat mensyarat KEADILAN dan PAS masih senang di perolehi oleh BUKIT AMAN ..cawangan khas bahagian POLITIK mereka perolehi melalui informer dan SB SB yang telah pun bertapak di barisan pimpinam pembangkang..oleh itu bertindak cepat. Hanya ALLAH SWT yang dapat membantu kita dalam soal ini.

46.Adalah dinasihatkan supaya HASSAN ALI di beri kawalan keselamatan khas dan Juga MAHFUS..sebab satu rancangan sedang dirancangkan tehadap mereka...maklumat belum terima.Lebih lebih lagi MAHFUS sebab banyak kelemahan pada beliau .Dan Hassan ALI adalah prime target...sebab beliau adalah merupakan politikal weight pada PAS dan telah berjaya mempengaruhi more than 20% 0rang UMNO terutama Wanita.

Sekian terima kasih...maaf kerana saya tidak sempat meyusun ayat....tuan boleh lah susun ayat sendiri sebab dan ter pulang sama ada untuk siarkan. Saya terpaksa pergi. Selamat BERJUANG. Saya akan hantar lagi maklumat sekiranya telah confirm

MUSUH DALAM SELIMUT SB
Related Posts with Thumbnails