Rabu, 25 Ogos 2010

DAP anti Islam - Zahid Hamidi

Rahim Othman |

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhaLnYWYsVLYEkVbQe-nYRWZV67UlD1c9s-A-1A3116cII7_zVvSOmOS8Vi7TY357QrxOC3xBdkOxLilEqbSbC_v53lLZSUxrs5KTAAVVlXkhjFwnP8344hyphenhyphen4brHO4sRHe16wSWV9CKGZBL/s1600/2010-08-25_191429.jpg

Sikap yang ditunjukkan oleh DAP jelas dan nyata,,.. mudah kita fahami, Tetapi sikap UMNO terhadap Islam tak nyata dan tak pasti..Kadang-kadang bercanggah dan menyonsang dengan dasar Islam...cakap tak sama bikin,.... lagi susah, lagi bahaya.

Tentulah mereka memerlukan masa untuk memahami lebih jauh maksud hukum hudud itu, rahsia dan kebaikannya. Walau bagaimanapun sekurang-kurangnya mereka telah menyatakan pendirian mereka dengan tegas dan ikhlas…...tapi UMNO ? tidak dan tak pasti!

Kita nak bertanya..Kalau DAP anti Islam..apakah UMNO parti yang pro Islam ? Adakah UMNO parti yang mengamalkan dasar Islam sepenuhnya? Adakah UMNO sebuah parti yang mahu menghapuskan sama sekali judi dan arak? Adakah UMNO sebuah parti yang menyokong pelaksanaan hukum hudud? Jawapannya tentu tidak !..

Jadi dari sudut pandangan mata PAS, DAP lebih baik dari UMNO, sebab itu PAS boleh duduk semeja dengan DAP dan DAP boleh menari satu pentas dengan PAS.

Apakah beza diantara 2 manusia ini ? Zahid dan Karpal Singh pemimpin kanan DAP?.
Zahid sebagai pemimpin Islam – menentang hukum hudud, manakala Karpal Singh pemimpin bukan Islam juga menentang hukum hudud. Dari sudut pandangan Islam jelas sekali bahawa Zahid adalah manusia yang paling durjana ! munafiq dan hipokrit,, samalah juga dengan kebanyakan pemimpin-pemimpin UMNO yang lain.

Zahid juga menuduh DAP ingin menegakkan sebuah Negara sekular. Apa yang Zahid risau sangat ? Bukan kah kerajaan UMNO BN sendiri sememangnya sekular ? Tidak sedarkah mereka bahawa Malaysia sudah 5 dekad bergelumang dengan dasar sekularnya? Dan lihatlah hasilnya!... kehidupan sosial jenerasi kini,,runtuh dan jahanam! Tahap jenayah,, semakin melambak dan mengganas!, Tahap ekonomi,.,semput. Rakyat lemas, sekejap tenggelam sekejap timbul !! Tahap perpaduan kaum,,.. longgar, dibawah paras memuaskan. Syiar Islam,, semakin pudar ! sebab? Kerajaan perintah agama,,..bukan agama yang memerintah !

Akhir-akhir ini rakyat dah makin menyampah dengan UMNO dan UMNO walaupun dah hampir-hampir nazak,, masih lagi mampu bercakap banyak. Kebanyakan hujjah mereka tergelincir,, sasau dan merapu! .

Rakyat bertambah yakin bahawa UMNO tak mungkin berubah, UMNO tak mungkin bertaubat. Umur sudah terlalu tua,.orang tua tak dapat lari dari NYANYUK ! UMNO akan terus nyanyuk.

UMNO ibarat senget menunggu runtuh,.. condong menunggu tumbang,, karat menunggu reput nazak menanti maut. Rakyat akan mengapankan kamu. Bersedialah diusung ke liang lahad. !!.